We wtorek, 11 lutego, w lubartowskiej komendzie odbyła się odprawa roczna, na której podsumowana została praca policjantów.

W naradzie uczestniczył pełniący obowiązki Komendanta Powiatowego Policji w Lubartowie młodszy inspektor Tomasz Dejer, wraz z zastępcą podinspektorem Markiem Bocianem, przedstawiciele władz samorządowych, pracownicy cywilni i policjanci.

W spotkaniu uczestniczył także starosta lubartowski Jan Sławecki.

Fot. KPP Lubartów

 

7 lutego w Powiatowym Młodzieżowym Domu Kultury w Lubartowie w ramach autorskiej kampanii promującej rodzicielstwo zastępcze pn."Kierunek Rodzina", Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie przygotowało wernisaż fotografii pt. „Portret Rodzicielstwa Zastępczego”

Przed obiektywem fotografa, Pana Konrada Hudasia, stanęły rodziny zastępcze z powiatu lubartowskiego, które poprzez swoje historie i zdjęcia chcą inspirować innych do zaangażowania się w tę piękną i szlachetną rolę.

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Starosta Powiatu Lubartowskiego Jan Sławecki, który podkreślił, że troska o najsłabszych, zwłaszcza dzieci, świadczy o sile państwa i społeczeństwa. Wyraził również wdzięczność pracownikom PCPR za ich oddanie i zaangażowanie w codzienną pracę.

 

Powiat Lubartowski otrzymał dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - nabór 2025

Nazwa inwestycji: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1566L (Ostrów Lubelski - Stara Jedlanka) od km rob. 0+000 do km rob. 1+604,00 - etap I

Przewidywana wartość wartość inwestycji: 4 553 181,13 zł

Kwota dofinansowania: 2 242 964,84 zł

W ramach zadania planowana jest rozbudowa dr. pow. 1566 L o długości 1604 m, od km rob. 0+000 do km rob. 1+604. Droga jednojezdniowa dwupasmowa. Oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie zjazdów, przejść dla pieszych (zastosowanie znaków D6, zestawów hybrydowych, ramp krawężnikowych oraz oznaczeń fakturowych na nawierzchni chodników w obrębie przejść dla pieszych). Przebudowa skrzyżowań polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni, chodników oraz poboczy.

1 FRD

Trwają prace nad wdrożeniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), który stanowi nowoczesne i uniwersalne narzędzie do efektywnego zarządzania dokumentami. W związku z tym 6 lutego w Sali Rycerskiej odbyło się spotkanie poświęcone zagadnieniom, mające na celu omówienie szczegółów wdrożenia systemu EZD w jednostkach samorządu terytorialnego.

Systemy EZD doskonale wspierają wewnętrzne procesy w organizacjach obejmując:

Tworzenie, obsługę i obieg dokumentów elektronicznych oraz papierowych, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno drogą tradycyjną, pocztą elektroniczną, jak i przez elektroniczną skrzynkę podawczą (w tym ePUAP).

Zarządzanie aktami i dokumentami w formie papierowej i elektronicznej w aktach spraw, z możliwością ich udostępniania oraz archiwizowania.

Zarządzanie informacją, zapewniając sprawny przepływ danych oraz ich łatwy dostęp.

Prowadzenie i automatyczną archiwizację spraw, co umożliwia skuteczne przechowywanie dokumentów oraz ich późniejsze odszukiwanie.

 

476342127 930694122583602 8151642271945636358 n